macaroni-alchemist:

OMFG EVERYONE MUST WATCH THIS

IT’S NOT WHAT YOU THINK IT IS JUST KEEP WATCHING

whackedup:

   Between the tan marks and muscle mass and pubic hair I have, I’m content with life. 

ppitte:

image

image

So uh yeah I wanted to draw more trippy dreaming from this AU…

Only that it’s not much on an AU yet, it’s nothing but shitty dream analysis but haha it’s still fun…

matsuoska:

yes i am an otaku. luv those mangos and animoo. i also perfected the language of japenese. ohio. koala desu. ickydickymasu. cherry blossoms are my favorite food

snidget-vine replied to your photoset “I looked way cuter irl than I do in these photos but it’s whatev man….”

oh my god that septum makes you look even cuter holy shit you’re the cutest wow

aah oh my god thank you .///. i try man, i try

I looked way cuter irl than I do in these photos but it’s whatev man. I was rocking the flannel today so.

tell me about yourself (◡‿◡✿)

BASICS
name: Alex
age: 16
sexuality: A L L
relationship status: in a relationship
eye color: brown
height: 5’2”

WHAT IS YOUR
favorite season? fall
favorite movie/s? its between Perks, SLC Punk, Breakfast on Pluto, and The Man Who Loved Yngve 
favorite album? probably still three cheers from mcr
favorite band/artists? dude idek anymore tbh
favorite quote? "Its called *Call of Duty*. The ops are black apparently. Just 360 no-scoped this fucking noob lmao" -Karl from some damn kawoshin comic i’m still laughi ng 
favorite shirt? my durarara!! shirt

DO YOU
smoke? naw son
drink? every once and a while
write? when i have time
play an instrument? yeah! i play a few instruments actually

DESCRIBE 
your favorite place: anywhere where i feel safe and comfortable
your favorite memory: that time when me and aly went bowling and i took a picture of her ass and then later she asked me to take a picture of her ass and i was like “yo haha already got you covered bruh”
your ideal partner: girls who look like they could beat me up, guys who wouldnt stand a chance, soft but punk nonbinary folk
your bedroom: you know that post thats like about holding trash elections to see who will rule over the trash mound that is their room?? thats me

meanwhale:

bUT HE WASN’T, WAS HE????

masthya:

Haikyuu!! challenge day 19 - Beach volleyball! How would it go?

…and that’s how Kuroo got Kenma to play. He probably did something similar to convince him to go to the beach.

pencilshaevings:

chitter chatter

pencilshaevings:

chitter chatter

gabbiegallery:

sigh—onara:

hellooooooooo

brood-of-froods:

i like to think that hogwarts has a really strong wi-fi signal, but like the stair cases, it keeps moving around. just muggleborns, chillin on their laptops all suddenly stand up together, dash madly to a different corner of the school, and sit down wordlessly like some kind of mind hive flock of pigeons while the purebloods are just so confused